måndag 17 september 2012

Var uppe tidigt, typ vid 7. Vaknade av introt till The Sipsons, som för övrigt är den klart bästa väckningssignalen jag haft på fånen.
Hade en anställningsintervju så var bara att släpa sig upp. Sippade på en kopp te, sen iväg.

Alltid när jag ska på ett möte eller liknande så brukar de sluta med att jag får tokstressa iväg trots att jag är uppe i god tid. Så sjukt irriterande. Nåja mötet flöt på fint å allt var frid å fröjd.

Tog en Statoilmacka å en coca cola på vägen hem. Funderar på en prommenad senare. Möjligt att kameran får hänga med.
Måste köpa nått att ha på skallen, förslagsvis en mössa av nå slag.Sugen på en keps. Bästa är bara att ta första bästa man hittar.Min bestulsångest är inte att leka med.
Bara ta nått som ser snyggt ut å sen bara dra från butiken. Börjar man tänka är de kört.

Nä nu kan jag inte slöa framför burken längre.

Ha de gött!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar