söndag 23 september 2012

Blev ingen krog i går, var för trött för det. Bara å inse att man inte är 20 längre. Några groggar å sen somna man framför Avatar. Blev inte bättre av att filmen gick på tv4, är ju reklam hela tiden å nyheter. Nä tacka vet jag Discovery channel. Fatta va glad jag blev när jag insåg att vi hade den kanalen. Är jag ensam hemma så är den på i stort sett dygnet runt. Önskar även hade National Geographic men kan ju inte få allt på en gång. Favvo programmet just nu är utan tvekan Auction hunters och givetvis Dödlig fångst som man inte kan få för mycket av.

Vaknade i natt av magont huff va less man blir. Sov så sjukt skönt. Vette fan va det kan vara. I skrivande stund så är de lite bättre. Blir säkert bra med de.

Ska ta och bege mig ut på stadens gator å torg, ska fika. Nu när man jobbar så har man mindre tid att fotografera så tar meg kameran också. Vem vet kanske blir en bild på nått intressant eller så.

See ya later!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar