tisdag 18 september 2012

Tog jobbet som elev/personlig assistent i dag som jag haft på G ett tag. Undra varför de är två titlar på det jobbet? Borde ju räcka kort å gott med assistent kan jag tycka. Så resten av veckan ska jag vara på en skola me en grabb i 2an. Tror de blir bra.
Så kommer att vara lite här och där resten av månaden. Är dom nöjd med mig så får jag fortsätta. vilket dom givetvis kommer att vara;p

Tog en macka på Dagoberts. Älskar mackor!! Ett tag levde jag nästan bara på det. Rostat är godast men har just nu ingen brödrost. Kanske måste köpa en. Visst funkar ugnen men tar så sjukt lång tid.
Jag vill att de ska vara klart direkt. Inget tjafs.

Efter att mackan var förtärd så tog jag mig ut på en kortare prommenad med kameran i högsta hugg.
Tog faktiskt med hela ryggsäcken med prylar. Hade beslutsångest om vilket objektiv jag ville ha så lika å ta med allt.

Är rätt tiltad i skallen, så rundar av inlägget med en bild från i dag.

 
Näckrosblad

(165mm f32, 1/8sek iso100)



Go natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar