torsdag 27 september 2012

Gårdagens inlägg i dag

Jag har väldigt många bilder på mina hårddiskar väldigt många. Majoriteten av dom är rent skräp men jag raderar dom inte, kan ju va bra att ha tänker jag. Men till vad är ju den stora frågan. Vad ska man göra med sina bilder? Det är en fråga jag ställt mig många gånger utan nått vidare bra svar.
Skriva ut dom och låta dom ligga i ett album är ju de naturliga. Några har jag på väggen.

Digitalfotot har gjort en lat. Många gånger pepprar man bara på utan att egentligen veta vad man håller på med ist för att verkligen ta sig tid och få det bra direkt. Då slipper man ju knökfulla hårddiskar på bilder som är skräp. Men man slipper köpa dyr film och nu visas ju majoriteten av bilderna på nätet så då måste man ha en scanner och fixa å trixa innan man lägger ut dom. Blir bök hur man än vrider och vänder.





Var ju meningen att jag skulle skriva klart det här i går men sommnade framför datorn. Var helt död förkyld och ont i hals. Blev bara pannkaka av allt. Så nu har jag tappat tråden helt.

Hursomhelt så är det här en av få bilder jag har på trummisar. Man glömmer oftast bort dom och jag tycker det är svårt att få de bra på bild.

De här är iaf Shara Hotnights på Trästocksfestivalen 2011.

/Keep on rocking

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar