tisdag 25 september 2012

Det snurrar i min skalle

(Ännu en rubrik med en musikreferens)

Är helt sinnessjukt vad trött man är. Lösningen på detta enkla problem är givetvis att gå och lägga sig tidigare. Men nu är det ju så att jag råkar vara en "kvällsmänniska" och gillar att va uppe å dona. Är som oftast mest kreativ på kvällen av någon anledning. En svår ekvation med andra ord.

Så nu är det snart time to bed, nja kanske inte riktigt än. Börjar tidigt i mån typ vid sjutiden.
Tror jag ska börja läsa en ny bok i kväll. Problemet om den är bra är att det lätt kan bli några timmars läsning. Men vi får se helt enkelt.

Imån blir det att ta med öronproppar till jobbet. Ett 40 talet kids låter en hel del, speciellt i matsalen.
Man blir rätt seg i skallen efter en stund. Hoppas att man inte glömmer dom bara. Mitt korttidsminne är de ju lite si och så med.

Från de ena till de andra så funderar jag på att leja nån som kan fixa mig en snygg hemsida.



Nikon D80 och 24mm f2,8, 1/60sek iso 400
 
Är totalt okompetent i den frågan. Eller man kan säga att jag är totalt ointresserad av datorer å sånt jox. Jag använder den bara för att jag måste. Har även börjat ge upp hoppet på att få ett organiserat arkiv till bilderna. Det känns hopplöst. Är tur att det bara är jag som ser eländet. Ett under att jag ens hittar i röran. Skulle tro att det kan ta några veckor för att fixa till och vi de laget har jag ledsnat några gånger. Men de är som det är. Bara gilla läget.


Nu är jag förr seg i huvve för att fortsätta me de här inlägget.

Sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar