lördag 15 juni 2013

Hmm

Total tilt i skallen just nu på vad jag ska skriva. Känslan när man vill blogga med inte vet vad.
Ehh, Hmm ?

Kan ju alltid skiva om att jag har semester om en vecka och det är ju nice iaf för mig men för er som inte har det eller är konstant ledig så kan ni bortse från detta meningslösa babbel.
Det blir en sväng upp till Kiruna för två veckors laxfiske. Är obeskrivligt hur skönt det ska bli.
Har inte fiskat nått än den här sommaren så nu är jag riktigt sugen på de.

Så inga sociala medier på ett bra tag. Ingen stress inga tider att passa ,äta när man är hungrig och sova när man är trött. När det är som bäst så är det nästan som att tiden står stilla.
Jag får kombinera det som jag tycker är bland det roligaste som finns dvs flugfiske och fotografering.
Så i veckan blir det att se över utrustningen och börja packa. Jag brukar vara sen med det sistnämnda.
Oftast så väntar jag till sista dagen. Har faktiskt hänt att jag har slängt i det sista på natten innan jag ska åka. Sen så måste jag ju dubbelkolla så att allt är med och trippelkolla det som är absolut viktigast. Ja det tar ju sin tid de.

Nu blir det att föra över lite nytagna porträtt bilder och känna lugnet resten av denna Lördag.

/Chrille

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar