lördag 8 juni 2013

Göra inget men ändå en jäkla massa på en gång

Träningsvärken har nästan lagt sig helt sen torsdagens cykeltur från Luleå till Boden. Igår var jag en rätt så slagen man och det var tur att jag hade halvdag på jobbet. Men det var riktigt skoj och ska helt klart göra om det men då blir det på tid.

Ser ut att bli en lugn helg inget inplanerat och det känns skönt. Det får bli vad det blir helt enkelt.
Gjort en spellista på spotify som jag fyndigt döpte till "ta de chill" så den lär bli soundtracket för helgen. Även om jag inte gör så mycket rent fysiskt så pågår det en hel del projekt och idéer i huvet, kan faktiskt bli lite mycket ibland. Det är sällan det blir nått av dom men ibland kan man ta fram nått som kan användas. Som ett skissblock kan man säga. Är i lite av ett "filosofisktmode" Mycket tänka och lite verkstad. Ibland önskar jag att det var tvärtom bara göra och skita i resten.

Det har varigt rätt mycket på jobbet på den senaste tiden så orken att vara kreativ med kameran har inte direkt funnits där. Har en hel hög med bilder från en porträtt session som ligger och skräpar.
Några bilder är rätt ok men som vanligt så hittar jag alltid små fel och saker som jag hade kunnat göra annorlunda. Måste som sagt försöka bli av med det värsta av min självkritik.
Här är iaf en av bilderna.


 
 
 

 D600, 75mm

/Chrille

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar