måndag 3 juni 2013

Another day another dollar

SVINAKTIGT HETT i lägenheten i natt och det resulterade i sådär tre timmars sömn. Blev att flytta ut till vardagsrummet för att överhuvudtaget kunna sova. Men väckarklockan är svår att ignorera så bara att ta sig iväg på jobb. Var i Lule hela dagen och hade utbildning i livräddning. Rätt givande och det var skönt att fräscha upp minnet lite. 
Blev en flottig burgare till lunch och sen hem till Boden igen.

Däckade rätt fort i sängen för att försöka ta igen förlorad sömn. Blev tyvärr några minuter för länge för att det ska vara oprimalt ,sådär en 120st. Givetvis med mina vänner mardrömmarna som sovkompis. Som att jag inte svettas nog av värmen så fick jag lite mer på köpet ifall jag inte tycker att de räcker som det är.

Skönt iaf att Måndagen är över och den är som enligt mig den roligaste dagen men man cachade ju in några dollar och de är ju det som räknas.

/Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar