onsdag 5 juni 2013

From bad to worse

Ja alltså jag kom snett in i den här dagen redan från början. Vaknade och var helt svettig av nån konstig mardröm samt var stel i nacken. Övervägde länge att stanna hemma men tänkte att jag får ju vara ledig på Torsdagen så jag stålsatte mig å drog iväg. Flöt på rätt ok, till lunch ungefär.
Blev bara så less på vissa typer av människor och tillslut så rinner det över och de blir vad det blir.

Nu så säger jag direkt vad jag tycker och tänker,vilket jag inte direkt gjorde för några år sedan.
Jag tycker det är viktigt att man gör det och vågar stå för sina åsikter. Det känns mycket bättre för en själv. I Sverige så är vi generellt konflikträdda av oss vilket gör att vi håller tankar och känslor inom oss. Bättre att ta tag i det direkt och försöka lösa problemet. Nog om detta.
Jag ät trött och ska bara ta det lugnt resten av kvällen.

I mån är det ju som bekant Nationaldagen och den ska firas med att ta en kortare cykeltur på ca fyra och en halv mil. Kan ju bli spännande detta.

Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar