tisdag 25 februari 2014

Backpack

Vaknade till strålande sol och känslan av vår gjorde sig rejält påmind. Det känns verkligen som att den mörka årstiden är förbi och det kan man ju bara bli glad av. Var till min kurator som jag har gått till nu i några veckor. Känns bra och man är alltid lite lättare i kroppen när man går därifrån.

Lider fortfarande av min nackspärr som jag fick i helgen. Satan vad ont jag hade när jag vaknade. Är först nu som det känns bättre. Hade rätt så ont i huvudet igår men hoppas det är borta om nån dag.
Men Alvedon och Ice Power är bra grejer så är bara å kurera.





Investerade i den här ryggsäcken inför resan. Är riktigt skön och med bra plats för både kamera och övrig utrustning. Så nu får man med sig allt man behöver för en heldag ute. Kamera med ett objektiv en blixt går ner utan problem. Blir kanske en recension av den när jag kommer hem.
Jag är oftast rätt petig med utrusning så jag hittar säkert saker som man kan utveckla och modifiera.

Nä nu ska jag slänga i mig en kopp kaffe och ta det lugnt.

/Chrille

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar