måndag 24 februari 2014

Resume av helgen

Måndagar är sega för dom flesta även om man som jag just nu är arbetssökande.
Därför tänkte jag dra en snabb summering av helgen och tänka tillbaks på det roliga som hänt.

Blev å styra kosan norröver för att titta på sambons sista innebandymatch för säsongen i Pajala.
Hade med kameran och tog bilder  http://www.laget.se/PIFDAMER/Picture/670404.
Var för övrigt väldigt länge sedan jag fotograferade innebandy. Har på grund av det dåliga ljuset i hallen avstått från det. Men nu tyckte jag det var läge och det var roligt i vanlig ordning.
Tyckte det blev helt ok bilder. Saknar just nu Photoshop å redigeringen blir inte riktigt som jag vill. Men bilderna finns ju kvar och man kan alltid göra om vid ett senare tillfälle.

Blev bjuden på god mat på Söndagen och vin på det så det kunde inte bli bättre avslut på helgen.
Ser fram emot nästa helt då det blir en vecka på Teneriffa. Gäller att ha bra med plats på minneskortet och inte glömma laddaren till batterierna.

/Chrille

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar