söndag 26 maj 2013

I hate I't

Helgen snart över:p Går alltid för fort dom där dagarna.Har bara såsat å tat de lugnt.
Nu är sommaren här och det känns skönt:) Solgass och lunch ute på en filt. 
Så jäkla nice att slippa jacka och täckbyxor. Väntar nu bara på att fiskesässongen ska börja. Har planerat in en 10 dagarstur med gummibåt i Juli ska bli riktigt härligt.
Myggsurr och midnattsol, jo jag är kanske lite knäpp som längtar till mygg men lite så är det.

Såsar i soffan och känner lugnet.  Glömmde dock att ta mina medeciner i rätt tid vilket resulterar i yrsel och huvudvärk:/ Tur att jag har en mysig soffa. 
Har ett alarm på mobilen så jag ska komma ihåg. Åkte till Luleå på förmiddagen och då kom givetvis inte eländet med.I hate I't.
Äter Cymbalta sen några år tillbaks mot min bipolära sjukdom. Är good shit som får mig att 
funka som en någorlunda normal människa. Vad nu det är. Är dock inte lika trött som jag var innan och man slipper ångest så dom funkar fint.
MEN eländet är att man blir sjukt beroende och missar man att ta dom så blir man helt sänkt. Är rätt så starka doningar. Nåja fick iaf i mig dom en sådär sju timmar senare än normalt men kroppen reagerar direkt om man missar. Så nu vila i soffan och de känns ändå rätt ok:) Värst var när jag skulle sluta men det är en annan historia som det heter.

Ska dricka lite te och tat chill. 

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar