fredag 24 maj 2013

Ögat

Jag har en hel hög av foton från festivaler och konserter på mina hårddiskar. Givetvis är majoriteten av dom på artisen/gruppen, vilket ju är rätt så självklart.
Det händer allt för sällan att jag fotar publiken eller det runtomkring själva spelningen.
Jag har några sådana bilder men dom är tyvärr lätträknade. Jag har dock ingen förklaring till varför.

Igår så gick jag igenom bilder från Kirunafestivalen 2010 och jag hittade en bild som jag fastnade för.
Då när jag tog den så tyckte jag inte att den inte var något vidare bra men jag ville ändå inte radera den. Den har alltså legat i datorn i drygt tre år. Nu ser jag den på ett helt nytt sätt än jag gjorde då.
Det är faktiskt rätt så intressant när man tänker på det. Bilder förändras genom åren och kan få nytt liv igen. Jag är absolut inte samma människa som för tre år sedan och just därför så kanske jag inte heller tyckte att bilden funkade.

Så nu är det första gången den visas. Hoppas några av er gillar den:)



 

/Chrille

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar