fredag 24 maj 2013

Aldrig riktigt nöjd

Spelar nästan ingen roll vad det än gäller. Det finns där hela tiden i bakhuvudet. Känslan av att aldrig vara riktigt nöjd vad man presterar. Är nästan så att det blir värre med åren. Är bara att acceptera helt enkelt antar jag.

Samtidigt så är jag en kreativ och skapande person som hela tiden vill uttrycka mig i bilder. Så det blir en konstig ekvation de där. Finns givetvis undantag från den regeln men generellt så blir jag sällan nöjd. Men drivkraften att uttrycka mig i bild finns där hela tiden.
Är kanske därför som jag har väldigt få bilder på väggen hemma. Är lätt att jag blir less och så tas dom ner och hamnar i ett hörn.

Har tankat över lite bilder och korta filmklipp som jag ska gå igenom får se hur det slutar.
Kanske hittar man nått i den högen som kan få en att känna sig lite nöjd iaf:)

Från de ena till de andra så bjuder Boden på ett fantastiskt sommarväder och det ska visst hålla i sig över helgen:) Så det blir att ladda batterierna i kameran och vara ute så mycket man bara kan.


#njuteravsommaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar