onsdag 3 oktober 2012

En ljummen kopp te.

När jag vaknade i dag insåg jag ganska fort att detta aldrig kommer funka. Hjärnan ville men inte kroppen. Bara att sjukanmäla sig. Så nu blir de vila några dagar och kurera sig.

På väg från apoteket så började tankarna röra på sig. De sägs att en prommenad renskar skallen men så är det sällan i mitt fall.

(Mobilkamera)

Kom att tänka på ett program jag såg om rymden, tror de var kunskapskanalen. Handlade om att allt  universum strävar efter en ökad ordning. Kanske är det så att när allt börjar flyta på i livet så blir det helt plötsligt tvärtom det blir oordning igen. Men nu spånar jag bara. Men kanske kan det ligga nått i den tesen. Alltså att det är meningen att det ska vara kaos och vi kan inte göra så mycket åt det vare sig vi vill eller inte.

Just nu är jag iaf nedbäddad och hoppas på ett snabbt tillfrisnande. Ska vara hemma från jobbet en dag till så hoppas kunna jobba igen på fredagen. Tyvärr så vet jag inte om jag får fortsätta en vecka till på samma skola. Men så är livet som vikarie man vet aldrig vart man hamnar nästa gång.

(Mobilkamera)


 
 
/Christoffer
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar