torsdag 4 oktober 2012

Corona me lime


(50mm f4, 1/60 sek iso 100)
Snart fredag och en inflyttningsfest runt hörnet. Senaste dagarna har de känts segt me de mesta.
Förkylningen verkar inte ge sig. Vill bara sova och ta de easy. Lägenheten ser inte direkt representabel ut om vi så säger. Måste styras upp i dag och kanske måste dricka några meter kaffe för att orka. Men de brukar alltid lösa sig me sånt där. Men som vanligt så väntar man in i det sista med att städa. Måste inhandla en diskmaskin helst i går. Varför cykla när man kan åka bil.
Nä nu börjar de bli för mycke negativ energi här. Är lätt att de blir så.

Det är ju snart helg vilket ska bli riktigt skönt. Man uppskattar helg när man jobbar.
Vad var de mer? Fick skrivkramp ajaj. Just jag. Det var som meningen att jag ska köpa ett par nya dojjor (läs skor) i dag. Har typ bara ett par som jag gillar eller två men ena paret räknas inte.
Behöver några som är snygga men inte kostar allt för mycke. Det är nästan en omöjlig ekvation.
Jag är extremt kräsen när det gäller kläder och prylar de kan ta en evighet att hitta nått som jag gillar.

Får se om man ids gå ner på stan och leta. Ska ta en kafe så man vaknar till i skallen.


Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar